Zenimation
Koble fra, slapp av og frisk opp sansene dine med lydlandskapene fra Disney Animations Zenimation. Uansett om det er Raya og Sisu i regnet, lille Vaiana som blir kalt på av havet eller Baymax og udyret som blir et menneske, utgjør disse ikoniske scenene en unik lydopplevelse.
Zenimation, serien som skaper et mindfullness-lydlandskap med scener fra tidløse filmer fra Walt Disney Animation Studios, er tilbake med en ny sesong. Nyt øyeblikk fra over åtte tiår med kritikerroste filmer, inkludert scener helt fra Disneys første film, Snehvit og de syv dvergene frem til Raya og den siste dragen. Koble fra, slapp av og frisk opp sansene dine med lydlandskapene fra Disney Animations Zenimation, en hyllest til tegnerne og lydteknikerne som har skapt Disney Animations filmarv. Skapt og redigert av David Bess. Amy Astley er ansvarlig produsent. Fra Walt Disney Animation Studios.