Lilo & Stitch
Lilo er en selvstendig liten jente, Stitch er et rampete vesen fra verdensrommet. Når deres verdener møtes er det kjærlighet, og kaos, ved første blikk.
Gjør deg klar til å krasjlande på jorden med Stitch, et genetisk eksperiment fra en fjern planet. Mens han skaper kaos på Hawaii, blir han adoptert av en selvstendig liten jente kalt Lilo, og sammen lærer de betydningen av lojalitet, vennskap og "’ohana", det hawaiianske ordet for familie.