Oscar er en mann i slutten av trettiårene som etter en "livskrise" forlater jobben som embetsmann, og gjør det slutt med kjæresten sin for å starte en cannabisrøkeklubb sammen med en venn fra universitetet, advokaten Danny. Oscar har én grunnregel: "Klubben er et rom for frihet." Et sted der man kan søke tilflukt fra omverdenen og være seg selv.