En temporada baja
Alberto var en gang en suksessrik fotballagent, men bor nå på en campingplass i utkanten av Valencia. En dag møter han Charly, en skilt politimann som prøver å vinne tilbake ekskona si. Alberto inviterer Charly til å bo hos ham og introduserer ham for vennene sine. Sammen forsøker de å støtte hverandre.