Many Pieces of Something
En gruppe håpefulle ungdommer navigerer mellom begjær og ambisjoner på en kaotisk spansk musikkfestival. De jakter på drømmer og møter utfordringer som vil prege fremtiden deres.
En gruppe håpefulle ungdommer navigerer mellom begjær og ambisjoner på en seksuelt ladet spansk musikkfestival. De jakter på drømmer, skaper forbindelser og møter utfordringer som vil prege fremtiden deres.