Ritratti Di Surf
Ritratti Di Surf utforsker italiensk surfekultur gjennom intervjuer med surfere, formgivere og kunstnere. Fra mestere som Alessandro Ponzanelli til undergrunnhelter som David Pecchi, fanger filmen lidenskapen og eventyret i jakten på bølger over hele Italia og andre steder. Filmet i 16 mm av skaperne av Onde Nostre, er det en fengslende skildring av Italias surfescene.