Beyond: an African Surf Documentary
På en gruppe menneskers reiser til avsidesliggende kystlinjer filmer, fotograferer og intervjuer de iherdige enkeltpersoner som tilpasser seg tøffe miljøer. De utforsker temaer som individualisme, sammenstøt mellom modernitet og tradisjon, og streben etter selvrealisering.