Code Black
Et hektisk sykehusdrama som finner sted på den travleste, mest beryktede akutten i landet, der den svimlende tilstrømmingen av pasienter kan overvelde de begrensede ressursene som er tilgjengelige for de ekstraordinære legene og sykepleierne som har som jobb å behandle dem alle. Dette skaper en tilstand kjent som kode sort. I hjertet av akuttens kontrollerte kaos er overlegen dr. Leanne Rorish, som er kjent for vellykkede høyrisikoprosedyrer.