Qué pelo más guay
Smågangsterne Fran og Eddie venter på en narkohandel i en forlatt frisørsalong. Når en av dem går på toalettet, slynges han plutselig gjennom tiden, mens den andre dras inn i en absurd reise gjennom selve filmen. En vill og kreativ spansk komedie som er en tripp i alle ordets betydninger.