Samuel er en 70 år gammel hippie som bor på øya Formentera i et hus på stranden uten strøm eller varmt vann og spiller banjo på gamle barer. Livet hans endres når hans datter tar med seg Marc, hennes 10 år gamle sønn, og overlater sønnen til den gamle mannen.