Predator: Killer of Killers
Denne originale animerte antologien følger historien til tre av historiens tøffeste krigere: en vikingplyndrer som leder sin sønn i et blodig hevntokt, en japansk ninja som vender seg mot sin samuraibror i en brutal arvefølgekamp, og en 2. verdenskrigspilot som etterforsker en utenomjordisk trussel mot de allierte.