Justified: City Primeval
Raylan Givens forlot utmarken i Kentucky og balanserer livet som U.S. Marshal med å være deltidsfar. Et tilfeldig møte sender ham til Detroit og på kollisjonskurs med en voldelig sosiopat og en formidabel forsvarsadvokat.
Etter å ha forlatt utmarken i Kentucky 15 år tidligere, bor Raylan Givens nå i Miami, en vandrende anakronisme som balanserer livet sitt som U.S. Marshal og deltidsfar til en 15 år gammel jente. Et tilfeldig møte på en øde motorvei i Florida sender ham til Detroit. Der krysser han veier med Clement Mansell, alias Oklahoma-villmannen, en voldelig, sosiopat av en desperado som allerede har kommet unna Detroits beste én gang, og har som mål å gjøre det igjen. Disse tre karakterene setter ut på kollisjonskurs i klassisk Elmore Leonard-stil, for å se hvem som kommer seg ut av City Primeval i live.