Baby Sharks in the City
For aller første gang studerer haibiologer det hemmelige livet til hvithaibabyer ved New York City.
Haibiologer har oppdaget hvithaiens yngelområde i Atlanterhavet, og det er rett ved New York City! Nå er de i ferd med å merke hvithaien med et moderne kamera for å avsløre det hemmelige livet til hvithaibabyer for aller første gang, og studere hvordan klimaendringer kan påvirke femtiden til denne haibestanden.