Fight at the Fort
I det skotske høylandet tar Shadab Iftikhar, Storbritannias eneste asiatiske fotballmanager, på seg en umulig jobb: å redde Fort William FC. Han må finne en måte å lede et lag som ikke har vunnet en ligakamp på to år, og kjempe for å overleve mot alle odds.