Livsstil, Reality
Den nye 24Kitchen-kokken, Shirma Rouse, er på kjøkkenet for å lage de deiligste karibiske retter. Alene, og sammen med berømte gjester, lager hun de deiligste retter mens du oppdager dette spesielle kjøkkenet.
I Shirma's Soul Food er den nye 24Kitchen-kokken, Shirma Rouse, på kjøkkenet for å introdusere deg for karibisk mat. Hun lærer deg hvordan du lager karrikylling, pastechi og Johnny cakes, mens hun deler sine personlige favoritter, som burgere, kyllingvinger og pølser. Kort sagt, det vil være noe for enhver smak. Alene, og sammen med berømte gjester, som Jandino Asporaat og Trijntje Oosterhuis, lar hun deg kjenne på smakene fra dette spesielle kjøkkenet.