Twin Sisters
Lotte og Anna Bamberg, som ble atskilt etter at foreldrene døde, får forskjellige skjebner. Anna i Tyskland, som arbeider utrettelig, og Lotte i Nederland, med tilbudte muligheter. Til tross for lengsel etter hverandre, tester livets hindringer, inkludert Annas ekteskap med en SS-offiser og Lottes forlovedes død i Auschwitz, deres bånd. Etter femti år søker Anna en siste kontakt med sin tvilling.