Drama, Biografi
Inspirert av Bumbles grunnlegger Whitney Wolfe følger «Swiped» hennes reise gjennom den mannsdominerte tech-bransjen. Med pågangsmot og kløkt utfordrer hun etablerte normer og skaper en dating-app der kvinner tar føringen.