Sex Appeal
Avery Hansen-White gjør ikke ting hun ikke er flink til. Så når avstandskjæresten hennes antyder at han ønsker å ta forholdet deres til neste nivå, setter hun ut for å mestre seksualiteten sin, og bruker sin eldste venn, Larson, som testperson.
Avery Hansen-White gjør ikke ting hun ikke er flink til. Så når avstandskjæresten hennes antyder at han ønsker å ta forholdet deres til neste nivå, setter hun ut for å mestre seksualiteten sin, og bruker sin eldste venn, Larson, som testperson. I denne morsomme tenåringskomedien resulterer Averys studie i en erkjennelse av at sex og kjærlighet er noe mer enn mekanisk. Relasjoner krever både hode og hjerte.