20/20 Britain's Most Notorious Crime Investigations
"20/20 Britain's Most Notorious Crime Investigations" bringer ABC News' legendariske 20/20-merkevare til Storbritannia, og vender tilbake til seks høyt profilerte britiske kriminalsaker med eksklusive intervjuer og nye avsløringer som tar seerne med bak overskriftene og inn til hjertet av historien.