Not Her First Rodeo
Seks episoder følger fem fantastiske kvinner i den actionfylte verdenen til profesjonell okseridning. De kjemper både i og utenfor arenaen, og risikerer liv og lemmer for en sjanse til å vinne mesterskapstittelen – åtte sekunder av gangen.