Matildas: The World at Our Feet
Dette er den inspirerende og intime bak kulissene-historien om Matildas – Australias kvinnelandslag i fotball i deres arbeid mot VM på hjemmebane. Vi følger spillerne på og utenfor banen idet de inspirerer neste generasjon.
Den inspirerende og intime bak kulissene-historien om Matildas – Australias kvinnelandslag i fotball. Matildas (Sam Kerr, Ellie Carpenter, Mary Fowler og flere) viser sine ofre og kamper for å bli nummer én i verdens mest populære sport. Tross alle vanskeligheter har de ett mål hele veien – å etterlate seg en varig arv og inspirere framtidige generasjoner til å oppfylle drømmene sine. Over seks episoder følger vi spillerne på og utenfor banen idet de arbeider mot sin største utfordring til nå – 2023-VM på hjemmebane.