Little Fan
Little Fan er den rørende historien om en liten bordvifte som lekent utforsker omgivelsene sine. På en varm dag blir den rastløs og lengter etter å virvle opp støv og føle seg levende. Så oppdager den en skjør origamitrane – et møte som vekker uventede følelser og skaper et vart bånd. En poetisk fortelling om vennskap, avskjed og den stille aksepten av livets reise.