Clan of the Meerkats
Filmet i løpet av et år, følger WILD en ekstraordinær (og yndig) familie som bare er 30 centimeter høye.
Filmet i løpet av et år, følger WILD en ekstraordinær (og yndig) familie som bare er 30 centimeter høye. Se hvordan disse bittesmå, men sterke surikatene overlever i de harde ørkenelementene. Følg den seige matriarken som blir presset til å produsere arvinger og sikre familiens overlevelse i generasjoner framover. Og sammen skal denne familien på 20 kjempe mot en rivaliserende gjeng for å beskytte territoriet sitt.