The Balloonist
Som lyn fra klar himmel blir blir Gabys liv snudd på hodet når en arrogant ballongfører styrter i hønsehuset hennes fullt av rasehøns. Kollisjonen avslører en betent familiekonflikt og tvinger Gaby til å konfrontere både den hovne ballongføreren og sin egen problematiske fortid. Klarer hun å gjøre det godt igjen og gi seg selv og sin sju år gamle sønn en bedre framtid?
Som lyn fra klar himmel blir blir Gabys liv snudd på hodet når en arrogant ballongfører styrter i hønsehuset hennes fullt av rasehøns, og slår seg ned på nabotomten. Kollisjonen avslører en betent familiekonflikt og tvinger Gaby til å konfrontere både den hovne ballongføreren og sin egen problematiske fortid. Tidligere hadde Gabys liv bestått av omsorg for en energisk sju år gammel sønn, en syk mor og en suicidal hane, samtidig som hun prøvde å beholde vaskejobben på et lokalt hotell. Gjennom sommeren åpner Gaby seg sakte for den nye naboen, takket være det gode båndet mellom ham og sønnen hennes. Men når ballongføreren komme for nær henne, stenger hun seg inne igjen, til sønnens store ergrelse. Klarer hun å gjøre det godt igjen og gi seg selv og sønnen på sju år en bedre framtid?