The Descendants
Matt King (George Clooney) prøver å reparere forholdet til døtrene sine etter at kona hans havner i en båtulykke ved Waikiki.
Denne filmen er basert på romanen av Kaui Hart Hemmings. George Clooney spiller rollen som en likegyldig ektemann og far til to jenter, som blir tvunget til å gjenoppta kontakten med døtrene sine når kona hans havner i en båtulykke ved Waikiki.