Hurricane Katrina: Race Against Time
En gripende historisk dokumentar. Med filmopptak og øyenvitneskildringer, viser serien hvordan en naturkatastrofe blir en nasjonal tragedie.
En gripende historisk dokumentar om orkanen Katrina og tiden etterpå. Serien på fem episoder tar med seerne til kaoset som rammet New Orleans i dagene før og etter at orkanen gikk i land. Med film og øyenvitneskildringer fra innbyggere, redningsarbeidere og myndighetene, viser serien hvordan en naturkatastrofe kan bli en nasjonal tragedie.