Madagascar, a Journey Diary
Denne filmen er en reisedagbok som skildrer en europeisk reisendes møte med Famadihana-skikken. Etter hvert som sidene i dagboken blas om, vekkes fargerike blyantskisser til live, som skildrer Madagaskars majestetiske, bølgende landskap og illustrerer livet til det madagassiske folket.