Ichabod og Paddas eventyr
De to uforglemmelige barnefortellingene, "Det suser i sivet" og "Den hodeløse rytter" kommer sammen i et fantastisk eventyr, og i sitt originale filmformat. Først får du bli med på en vill biltur med J. Thaddeus Padda, som gjør vennene sine ville av bekymring. Ichabod Crane møter Den hodeløse rytter i den komiske kampen mot Brom Bones om å kapre vakre Katrina Van Tassel. Inneholder tobakkskildringer.