Gi meg en labb
Pluto er sjalu på Mikkes kattunge, og Plutos djevel argumenterer med engelen hans om han skal redde kattungen når den faller ned i en brønn. Engelen vinner, og Pluto blir en helt. Til slutt blir han og kattungen venner.