Art Ache
Alex tåler ikke moderne kunst. Men når han forelsker seg i en sjarmerende fransk kunstner, innser han at den eneste måten å vinne hjertet hennes på er å utgi seg for å være kunstner selv. Og som om ikke det var nok, må Alex også vinne en konkurranse i moderne kunst.