Megastructures: Real Madrid Super Stadium
Real Madrid bygger om stadionet Santiago Bernabéu ved hjelp av unike teknologiske løsninger uten å flytte en eneste kamp.
Real Madrid, klubben som har vunnet Champions League flest ganger, skal renovere stadionet sitt. Det nye Santiago Bernabéu får en fasade av metall, et uttrekkbart tak, 360º TV-skjermer og nye logistikkfasiliteter. Det blir verdens første stadion som oppbevarer gressplenen under bakken ved hjelp av et nytt og revolusjonerende system. Under ombyggingen skal det fortsatt spilles fotballkamper, så ingeniørkunsten blir presset til det ytterste.