Ronaldo vs. Messi - Face Off!
Cristiano Ronaldo og Lionel Messi møtes i en kamp der eksperter sammenligner deres oppvekst, utvikling i sportsverdenen, ferdigheter, talent, innflytelse og markedsverdi både på og utenfor banen for å avgjøre hvem som er den beste spilleren!