De Fil En Aiguilles
Et år med filming av noen av de beste linegåerne og leting etter de reneste linjene i Pyreneene. En søken etter balanse med liv i samfunnet, arbeid og lidenskaper. Med Pyrénaline, Catliners, Skyliners, med Gautier Bourgard, Ramon Maeso, Laure & Julien Millot, Alexander Schulz og mange flere gærninger.