Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, en usedvanlig idrettsutøver på 25 år, utmerker seg på ski i fjellene og i ultraløp, og trosser farene i sitt fjellrike miljø. Til tross for den høye prisen han betaler for interessene sine, er lidenskapen en drivkraft som fører ham videre, og han viser iherdigheten og besluttsomheten til de som er født i slike robuste landskap.