I Bought a Rainforest
Som barn hjalp Jacob til med å kjøpe et stykke regnskog. Tjue år senere lurer han på om den fortsatt er der. Undersøkelsen hans tar ham med på en reise til Costa Rica for å finne sitt område med trær, og han stiller spørsmål om hvorvidt én persons innsats virkelig kan utgjøre en forskjell for å beskytte planeten vår.