Bli med Alice når hun faller inn i den sprø verdenen Eventyrland og møter figurer som Trillebim og Trillebam, Den gale hattemakeren, Hjerterdronningen og den alltid sene hvite kaninen.
Bli med Alice når hun jager Den hvite kaninen inn i en sprø verden som blir "rarere og rarere" etter hvert som hennes fantastiske eventyr utfolder seg. Møt Den gale hattemaker, Påskeharen, Trillebim og Trillebom, Filurkatten, Hjerterdronningen og flere uforglemmelige figurer i fantastiske omgivelser.