Pinocchio
Med sin trofaste venn Timmi Gresshoppe begir tregutten Pinocchio seg ut på fantastiske eventyr som tester mot, lojalitet og ærlighet helt til han endelig får ønsket oppfylt: han blir en ekte gutt.
Denne tidløse historien inspirerer en ny generasjon med mesterlig animasjon, prisvinnende musikk og uforglemmelige karakterer. Elskelige Geppetto lager en tredokke og får ønsket oppfylt når den blir levende. Sammen med sin trofaste venn og samvittighet Timmi Gresshoppe, legger Pinocchio ut på fantastiske eventyr som tester mot, lojalitet og ærlighet, helt til han triumferer og blir en ekte gutt. Inneholder tobakkskildringer.