G-gjengen
En gjeng erfarne marsvin som jobber for FBI, er i ferd med å redde verden når oppdraget deres blir avsluttet, men de pelskledde agentene ignorerer ordren og fortsetter med den farlige oppgaven.
Idet G-gjengen, et eliteteam med erfarne marsvin, er i ferd med å redde verden, avvikler FBI den hemmelige enheten. Men Darwin, den lojale lederen, Blaster, den freidige våpeneksperten, Juarez, den nydelige kampsport-divaen, og Hurley, som bare er med på lasset, nekter å la seg stoppe. Bevæpnet med siste nytt innen spionutstyr og med FBI etter seg kappes de med tiden for å redde verden.