Gamle Donald hadde en gård
Donald Duck kommer i rytmen med å gjøre oppgavene sine rundt på gården, inkludert å gi dyrene mat og melke kuen Clementine, men ser at det er en flue i suppen (eller heller i melken) når en iherdig flue ødelegger planene hans og driver ham til distraksjon.