Wingmen
Tre av verdens mest ankjente basehoppere, Jokke Sommer, Espen Fadnes og Ludovic Woerth, legger ut på et eventyr over hele verden for å finne unike og utfordrende steder der de kan fly så nært åsrygger og fjell som mulig ved hjelp av vingedrakter i tillegg til basehopping.