Patagonia Wings
Forfatteren Sylvain Tesson er med franske fjellsoldater på ekspedisjon i Patagonia for å hedre Aéropostales helter.
Forfatteren Sylvain Tesson er med franske fjellsoldater på ekspedisjon i Patagonia. Lidenskapen for fjellklatring forener dem, og de vil hedre Aéropostales helter – Mermoz, Saint-Exupéry og Guillaumet – ved å klatre Fitz Roy-kjeden og hoppe fra en av toppene.