Land Ties
Laura, en tenåring fra Santiago med knust hjerte, tilbringer ferien med venner på Chiloé. Hun vandrer alene i landskapet og møter kvinner som samler tang. Sammen deler de historier og opplevelser, og Laura finner uventet trøst i fellesskapet.