El color del cielo
Filmstjernen Olivia Brontë reiser til Sveits for en fotoseanse, der hun uventet gjenforenes med Tristán del Val, en filosof hun kjente for mange år siden. Møtet deres tvinger dem begge til å se tilbake på deres felles fortid og stille spørsmål ved fremtiden de trodde de hadde planlagt.