VisionQuest
En gjenoppstartet Vision har gjemt seg for dem som prøver å gjøre ham til våpen. Mens han ligger lavt, spør han KI-personene i programmet sitt, inkludert den beryktede Ultron, for å finne ekte mening med livet. Hans rolige liv med selvrefleksjon slutter når en dusør plassert på hodet hans får ham på flukt sammen med Thomas Shepard, en mystisk gutt som kan være en reinkarnasjon av Visions sønn.
En gjenoppstartet Vision har ligget i skjul etter å ha flyktet fra dem som prøvde å gjøre ham til våpen. Han leter etter ny mening med livet og spør KI-personene i programmet sitt, inkludert Friday, Edith, Jarvis og den beryktede Ultron. Livet i dekning slutter når en dusør på hodet hans kaster ham ut på flukt sammen med Thomas Shepard, en mystisk gutt som kan være en reinkarnasjon av Visions sønn. Mens Vision unngår å bli fanget, må han konfrontere sin egen natur, motstå Ultrons innflytelse og løse gåten rundt hans unge følgesvenn om han skal overleve.