Cadet Kelly
Hilary Duff spiller Kelly Collins, en motebevisst tenåring som blir tvunget med på stefarens militærakademi. Som den dårligste rekrutten kjemper hun for å passe inn. Hun kommer ikke overens med kommandanten Stone, som prøver å knekke henne. Se hvordan Kelly tar seg sammen for å vinne Stones respekt.