The Supremes at Earl's All-You-Can-Eat
De livslange bestevennene Odette, Clarice og Barbara Jean, "The Supremes", deler et ubrytelig bånd etter flere tiår sammen gjennom livets stormer. Nå blir trioen satt på prøve gjennom nye nyanser av kjærlighetssorg, og de står overfor sine mest utfordrende tider noensinne.