Kalle Kanin i "Trilletrøbbel"
Trikkekonduktøren Kalle Kanin blir stoppet av en ku som nekter å flytte seg. Han må deretter takle en bratt ås, som trikken har problemer med. Når den endelig kommer over åsen setter trikken i gang i ukontrollert fart. Kan Kalle Kanins heldige harelabb redde ham?