Glastonbury: the Movie in Flashback
En uten hemninger reise gjennom musikken, magien og midsommergalenskapen på den legendariske Glastonbury-festivalen. Med opptredener fra The Orb, Spiritualized, The Verve, Lemonheads, Porn for Pyros og flere! Et must for alle festivalfans.