Superbil fra skraphaugen
I hvert program gir proffsjåføren Shane Lynch to mekanikerteam en enorm oppgave... å bygge en unik bil av skrap som kan yte bedre enn superbilen hans. I fire maniske dager blir teamene veiledet av hovedingeniøren Ralph Hosier før de tar til racerbanen for å gruse Shanes ikoniske bil.