Vinterveiens helter
Hver vinter gjør snøstormer Norges fjellveier til noen av Europas farligste veier. De blokkerer viktige transportårer og i ekstreme tilfeller forårsaker de dødelige trafikkulykker. Det er opp til en gjeng spesialiserte bilbergere å prøve å forhindre katastrofer, og ved hjelp av oppfinnsomhet, kløkt og mot, forsørger de seg som vinterveienes helter.